Ταξίδια

Ο τουρισμός των υπερχρεωμένων

E-mail

Θα μπορούσε να μιλήσει κανείς για τον τουρισμό των «υπερχρεωμένων». Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά ότι οι τέσσερεις υπερχρεωμένοι η Ελλάδα , η Ισλανδία , η Ιρλανδία και η Πορτογαλία έχουν αποδυθεί σε ένα αγώνα δρόμου για να προσελκύσουν αμερικάνους τουρίστες με δέλεαρ τις ανταγωνιστικές τιμές . Τώρα τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Κάποιοι , για την περίπτωση της Ελλάδος , κάνουν λόγο για την προοπτική προσέλκυσης τουρισμού χαμηλού επιπέδου με χαμηλή κατά κεφαλή κατανάλωση που θα έχει μακροπρόθεσμες συνέπειες στο προφιλ της τουριστικής αγοράς. Το σίγουρο είναι ότι στην αμερικανική αγορά καταγράφεται ένα σκληρός ανταγωνισμός των «υπερχρεωμένων» του κόσμου για να προσελκύσουν τουρίστες. Η «μάχη» αυτή αποτυπώνεται στις διεθνείς τουριστικές ιστοσελίδες όπου οι τιμές των τουριστικών πακέτων των υπερχρεωμένων καθημερινά υφίστανται «κούρεμα». Για να γίνει αυτό κατανοητό σκεφτείτε ότι ενώ κατά την διάρκεια του 2010 οι τιμές των ξενοδοχείων σε Λονδίνο και το Παρίσι αυξήθηκαν 13% ενώ στην Αθήνα μειώθηκαν κατά 10% στα $ 132, και συνεχίζει να μειώνεται. Ένα «πακέτο» για επταήμερο, ταξίδι στην Ιρλανδία κοστίζει τώρα 800 δολάρια ανά άτομο ( ξενοδοχείο και ενοικίαση αυτοκινήτου) που είναι μειωμένο κατά 11% σε σύγκριση με το 2008 και οικονομικότερο κατά 500 δολάρια σε σύγκριση με τα φτηνότερα τουριστικά πακέτα για τον Ιούλιο στη Ρώμη.

Ελλάδα

Στον τουρισμό των «υπερχρεωμένων» η Ελλάδα έχει ρόλο πρωταγωνιστή αν και οι πιέσεις που υφίσταται για ακόμα μεγαλύτερη πτώση της τιμής συνεχίζονται. Πως; Με «προειδοποιήσεις» για «κινδύνους» από απεργίες που μπορεί να οδηγήσουν σε ακύρωση διεθνών πτήσεων , καθυστερήσεις των δρομολογίων πλοίων ή και μπλοκάρισμα δρόμων. Χαρακτηριστικό θα πρέπει να θεωρηθεί το γεγονός ότι το Στέιτ Ντιπάρτμεντ προτείνει στους ταξιδιώτες να μη επισκέπτονται περιοχές της Αθήνας, όπου γίνονται διαδηλώσεις . Η ελληνική απάντηση ; Η μείωση των τιμών. Ένα οκταήμερο πακέτο ξεκινά από 1.099 δολάρια ανά άτομα . Το πακέτο περιλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή σε ξενοδοχείο στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, και τη μεταφορά μεταξύ των πόλεων. Ένα εξαήμερο πακέτο με τα καλύτερα ξενοδοχεία της Αθήνας ξεκινάει από $ 1.149 όταν το καλοκαίρι του 2008, οι τιμές για το ίδιο πακέτο ήταν τουλάχιστον 350 δολάρια, ακριβότερο.

Ισλανδία

Η κρίση που έχει κτυπήσει και την Ισλανδική οικονομία καθιστά την ανάγκη προσέλκυσης τουριστών επιτακτική. Στην Ισλανδία το μεγάλο δέλεαρ είναι η εξασθένιση της ισοτιμίας της ισλανδικής κορώνας. Παρά τις πιο ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες, το Ρέικιαβικ εξακολουθεί να είναι μια ακριβή πόλη. Οι τιμές για αξιοθέατα και τα εστιατόρια είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με αυτές του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης. Πάντως η Icelandair προσφέρει μια ενδιάμεση στάση στη χώρα καθ 'οδόν προς την Ευρώπη με δύο διανυκτερεύσεις και μονοήμερη εκδρομή από $ 599 ανά άτομο. Το 2009, παρόμοιες συσκευασίες προσφέρονταν με $ 679 ανά άτομο. . Το 2010 η μέση τιμή της διανυκτέρευσης στην πρωτεύουσα του Ρέικιαβικ ήταν 99 δολάρια, μειωμένη κατά 26% από το 2008.

Ιρλανδία

Η Ιρλανδία είναι ένας από τους πιο προσιτούς ευρωπαϊκούς προορισμούς τώρα για τους Αμερικανούς καθώς οι ναύλοι είναι από 30% εως 50% χαμηλότεροι από εκείνους για τους άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς όπως το Λονδίνο και τη Ρώμη. Η μέση τιμή του δωματίου πέρυσι ήταν $ 117 ανά νύχτα μειωμένη κατά 5% σε σύγκριση ,με το 2009 Αλλά οι καλύτερες προσφορές αφορούν σε πακέτα που περιλαμβάνουν διαμονή σε προορισμούς εκτός Δουβλίνου . Για παράδειγμα ένα πακέτο με έξι διανυκτερεύσεις σε πέντε διαφορετικά κάστρα, αεροπορικά εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου προσφέρεται με $ 799 ανά άτομο. (11% φτηνότερα σε σύγκριση με το 2008).

Πορτογαλία

Στην Λισαβόνα η μέση τιμή για ξενοδοχεία πέντε αστέρων τιμές δωματίων είναι $ 169 ανά νύχτα, 4% φθηνότερα από ό, τι το 2009. Εξαήμερα πακέτα με ενοικίαση αυτοκινήτου και διαμονή στη Λισαβόνα και σε κάποια παραθαλάσσια περιοχή ξεκινούν από $ 550 ανά άτομο όταν πέρυσι, το ίδιο πακέτο πουλιόνταν $ 688, 25% υψηλότερα.

 

Ξεκινά η απόσυρση

E-mail

Αρχίζει από σήμερα, Δευτέρα η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, η άδεια κυκλοφορίας των οποίων έχει εκδοθεί έως τις 31/12/1998. Το όφελος για τον καταναλωτή είναι από 300 έως 2.800 ευρώ, ενώ παράλληλα οι εταιρείες προσπαθούν να δελεάσουν τους υποψήφιους αγοραστές με επιπλέον προσφορές. Η διαδικασία της απόσυρσης θα διαρκέσει έως τις 20 Δεκεμβρίου 2011, ενώ προϋπόθεση είναι να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καθώς και τυχόν οφειλές προηγούμενων ετών. Στα ΙΧ έως 900 κυβικά εκατοστά θα γλιτώσει μέχρι 300 ευρώ, στην κατηγορία από 901 έως 1.400 κ.εκ. το µέγιστο όφελος φτάνει τα 960 ευρώ, στα 1.401 έως 1.600 κ.εκ. η τιµή του καινούργιου αυτοκινήτου µειώνεται έως 1.430 ευρώ, µεταξύ 1.601 και 1.800 κ.εκ. η μείωση ανέρχεται έως 2.100 ευρώ και από 1.801 έως 2.000 κ.εκ. ο αγοραστής γλιτώνει έως 2.800 ευρώ. Για παράδειγμα, για απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.200 κυβικών, χονδρικής αξίας 9.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 12.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 12% Χ 9.000 ευρώ = 1.080 ευρώ. Άρα, το όφελος είναι 6.000 Χ 12% =720 ευρώ και θα πληρωθεί τέλος 360 ευρώ (3.000 Χ 12%). Σε απόσυρση και αγορά ΙΧ 1.600 κ.εκ. χονδρικής αξίας 15.000 ευρώ και λιανικής γύρω στα 22.000 ευρώ, το τέλος ταξινόμησης υπολογίζεται ως 15.000 Χ 30%=4.500 ευρώ. Έτσι, το όφελος είναι το 65% του τέλους μέχρι 11.000 ευρώ, δηλαδή όφελος = 65% (11.000 Χ 30%) =65% 3.300 = 2.145 ευρώ, δηλαδή θα πληρώσει τέλος 2.355 ευρώ. Η εργοστασιακή αξία των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υπολογίζεται ανάλογα με την «ηλικία» τους, συγκριτικά με την αρχική τιμή. Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας, για τον δεύτερο σε 0,70% και για τον τρίτο χρόνο σε 0,50% Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση είναι 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας., για τα τρία επόμενα χρόνια 0,30%, για τα δύο επόμενα χρόνια 0,20% και για τα επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

 

Κερδίστε φτηνότερη διαμονή

E-mail

Στην εποχή των μηχανών αναζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων, οι επιχειρήσεις προχωρούν τα προγράμματα ανταμοιβής των σταθερών πελατών τους ένα βήμα παραπέρα, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Μέχρι τώρα είχαμε τα προγράμματα μιλίων, που παρείχαν εκπτώσεις, bonus και προνόμια στους τακτικούς πελάτες των αεροπορικών εταιρειών. Πλέον, τόσο οι αεροπορικές όσο και τα ξενοδοχεία, προσφέρουν εκπτώσεις και προνόμια στους «φίλους» τους στα social networks, ανακοινώνοντας –ή ορθότερα «ποστάροντας»– δελεαστικότατες προσφορές τελευταίας στιγμής, στο Twitter και το Facebook. Τι γίνεται, όμως, με το prestige του 5άστερου ξενοδοχείου που αναγκάζεται να ανακοινώνει εξευτελιστικές προσφορές για να επιβιώσει στη ζούγκλα του ανταγωνισμού;

Από τη μία κερδίζει πελάτες που δεν θα έμεναν στα δωμάτιά του αν έπρεπε να πληρώσουν τις αρχικές τιμές, από την άλλη χάνει τη σταθερή του πελατεία, που θέλει το exclusivite της στο ακέραιο. Κανένα πρόβλημα. Γι’ αυτό υπάρχουν λίστες όπως τα Jetsetter.com, Ruelala.com και Tablet Hotels, τα μέλη των οποίων διαθέτουν αποκλειστική πρόσβαση στις προσφορές των πολυτελών ξενοδοχείων, τα οποία τελικά ρίχνουν τις τιμές διατηρώντας το image τους στο ακέραιο. Πολλές από τις εν λόγω λίστες, όπως τα TabletHotels, BonVoyou και Vacationist είναι κατά κάποιον τρόπο «κλειστά» social networks, υπό την έννοια ότι πρέπει να σας προσκαλέσει ένα μέλος τους για να γραφτείτε. Τα ξενοδοχεία ακολουθούν, αργά αλλά σταθερά, την πρακτική που έκανε πλούσιες τις low cost αεροπορικές εταιρείες: ανακοινώνουν μια εκπληκτική προσφορά –για παράδειγμα, 70 ευρώ το δωμάτιο του Hilton– την οποία όμως αφού αγοράσεις, δεν μπορείς να αλλάξεις, να ακυρώσεις, να τροποποιήσεις ή να ξανασκεφτείς. Το ποσό προπληρώνεται, και μετά την απομάκρυνση εκ του ηλεκτρονικού ταμείου, δεν έχει δεύτερη ευκαιρία. Στην ίδια λογική (θα έχετε προσέξει ότι) λειτουργούν και οικονομικότερα ξενοδοχεία, που προσφέρουν 50% έκπτωση για κρατήσεις μέσω site όπως το Booking.

Οι λόγοι για τους οποίους αλυσίδες όπως τα Hilton, Hyatt, Sheraton κλπ υιοθέτησαν τελικά αυτήν την πρακτική είναι περισσότεροι από ένας: πρώτον, το banner που αναβοσβήνει «δωμάτια από 60 ευρώ» είναι εξαιρετικά catchy, ενώ τα ξενοδοχεία γνωρίζουν ότι οι σταθεροί πελάτεςτους –που ταξιδεύουν κυρίως για επαγγελματικούς λόγους, με σχέδια που αλλάζουν μέχρι και την τελευταία στιγμή– θα προτιμήσουν τελικά ένα ακριβότερο δωμάτιο, που παρέχει το προνόμιο τροποποίησης της κράτησης. Δεύτερον, αποθαρρύνουν τους πελάτες να ακυρώσουν την κράτηση που είχαν κάνει, για παράδειγμα, ένα μήνα πριν, για να εκμεταλλευτούν μια προσφορά της τελευταίας στιγμής, κλείνοντας τελικά το ίδιο δωμάτιο στη μισή τιμή.

 

Ταξείδια με λιγότερα χρήματα

E-mail

Πως θα έχετε χαμηλότερο κόστος στο ξενοδοχείο Γνωρίζοντας πώς να προσεγγίσετε ένα υπάλληλο του ξενοδοχείου, μπορεί να πάρετε καλύτερη τιμή για το δωμάτιο και χαμηλότερο τιμολόγιο για τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Δεν το πιστεύετε; Ακολουθήστε το ρεπορτάζ και μπορεί να αλλάξετε γνώμη: Με την πληθώρα των πρακτορείων και των ταξιδιωτικών ιστοσελίδων , λίγοι άνθρωποι μπαίνουν στον κόπο να κάνουν άμεση επαφή με τους ανθρώπους του ξενοδοχείου. Μεγάλο λάθος!

Ξεχάστε τις on line κρατήσεις όπου η μείωση της τιμή είναι ΑΔΥΝΑΤΗ και μιλήστε απευθείας με front desk του ξενοδοχείου ζητώντας μια καλύτερη τιμή. Ένα ενδεχόμενο είναι να ξεκινήσετε με ξενοδοχεία που είναι ιδιοκτησιακά ανεξάρτητος. Είναι πιο πιθανό να σας δώσουν μια έκπτωση σε σχέση με τα ξενοδοχεία των αλυσίδων που έχουν μία δεδομένη στρατηγική. Τα ξενοδοχεία των αλυσίδων συναρτούν από την άλλη πλευρά την τιμολογιακή τους πολιτική από την πληρότητα και αν αυτή την συγκεκριμένη μέρα είναι περιορισμένη μπορεί να σας δώσουν μία καλύτερη τιμή. Σε κάθε περίπτωση οι τιμές του καταλόγου είναι σημαντικά υψηλότερες από αυτές που παίρνουν τα πρακτορεία και αυτό είναι ένα καλό όπλο για να ζητήσετε και να πετύχετε μία καλύτερη τιμή ακόμα και από τις online κρατήσεις.

Η διαπραγμάτευση για την τιμή καλό είναι να γίνεται…χαμηλόφωνα. Αν την ακούν και άλλοι τότε είναι πολύ πιθανό να ακούσετε ένα μεγαλοπρεπές ΟΧΙ. Πιο εύκολη είναι η διαπραγμάτευση για πιθανές αναβαθμίσεις πχ μεγαλύτερο δωμάτιο ή δωμάτιο με θέα . Ας πάμε τώρα στην διαμονή σας. Μη διανοηθείτε να πάρετε ως αναμνηστικό την πετσέτα. Το ξενοδοχείο γνωρίζει τα προσωπικά σας στοιχεία και η πετσέτα μπορεί να σας κοστίσει όσο και 100 λίτρα αμόλυβδης.

Τέλος , αν δεν ξέρετε την πόλη ή την περιοχή μη ζητήστε πληροφορίες πχ για εστιατόριο από το θυρωρείο αλλά προτιμήστε τον σερβιτόρο ή και την καμαριέρα. Γιατί; Διότι το θυρωρείο παίρνει προμηθειες από ορισμένες επιχειρήσεις προκειμένου να τους στέλνει πελάτες. Αντίθετα ένα απλος υπάλληλος που ζεί στην περιοχή γνωρίζει, δεν έχει κίνητρο και ενδεχομένως να σας στείλει σε σημεία που δεν θα μπορούσε να τα ανακαλύψει ένα τουρίστας όπως εσείς…

 

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Έξυπνες Business

Βρείτε μας στα Κοινωνικά Δίκτυα

Facebook Page: 173333942708909 Twitter: investnewsgr

Εγγραφή στο Newsletter

Ψηφοφορία

Είναι η κατάλληλη ώρα για να επενδύσετε σε μετοχές;
 

Οικονομία


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Οικιακά Oικονομικά


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Διεθνείς Αγορές

Any data to show

Μικρές Επιχειρήσεις


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Έξυπνες Συμφωνίες


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109