Αρχική Μικρες Επιχειρησεις

Μικρές Επιχειρήσεις

Οι 5 κίνδυνοι για μικρές επιχειρήσεις

E-mail

Από τι κινδυνεύουν οι μικρές επιχειρήσεις;

1. Manager - παντογνώστης

Οι επιχειρηματίες θέλουν να εξασφαλίσουν ότι η εταιρεία τους θα πετύχει αλλά δεν μπορούν στην αρχή να προσλάβουν ειδικευμένο προσωπικό για να θέσεις ειδικών ικανοτήτων όπως ο εμπορικός διευθυντής ή ο οικονομικός διευθυντής. Έτσι αναγκάζονται να καλύπτουν χαρακτηριστικά αυτών των καθηκόντων για λόγους οικονομίας. Επίσης, είναι σύνηθες για τους επιχειρηματίες να επιμένουν να έχουν απόλυτο έλεγχο σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας – γιατί πιστεύουν ότι χωρίς αυτούς δεν γίνεται τίποτα σωστό. Όσο η εταιρεία μεγαλώνει, όμως, αυτό μπορεί να μην είναι τόσο αποτελεσματικό. Όταν μια εταιρεία είναι σε αρχικό στάδιο, η επιτυχία της πραγματικά οδηγείται από τις δυνάμεις και τη θέληση του ιδιοκτήτη της. Αλλά μόλις φτάσει αυτό το σημείο - για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία– έχει ανάγκη από ένα ευρύτερο σύνολο ικανοτήτων. Ο επιχειρηματίας δεν μπορεί πλέον να βρίσκεται παντού την ίδια στιγμή.

Οφείλει πια να αναθέτει σε εξωτερικούς φορείς ή να επιτρέπει σε αξιόπιστους υπαλλήλους να αναλαμβάνουν την ευθύνη για ορισμένες λειτουργίες. Αν δεν το προσπαθήσει, θα εμποδίσει την ανάπτυξη και, ενδεχομένως, να «βουλιάξει» την εταιρεία.

2. Από την επιτυχία στην αποτυχία

Μόλις μια εταιρεία κάνει επιτυχία με το προϊόν ή την υπηρεσία της, η πρόκληση είναι να βρει τρόπους για να κρατήσει την ορμή της, λένε οι ειδικοί. Στα αρχικά στάδια, είναι η αγορά – οι καταναλωτές - που θα οδηγήσουν τα σχέδια ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Μετά χρειάζεται νέα σχέδια. Όσο πιο επιτυχημένη είναι η επιχείρηση, τόσο μεγαλύτερη και η ευχέρεια για τον ιδιοκτήτη της να επεκταθεί σε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες

Αλλά ο επιχειρηματίας πρέπει να προσέξει να μην υπερεπενδύσει σε μια νέα υπηρεσία ή προϊόν χωρίς να είναι σαφές ότι υπάρχει μια αποδεδειγμένη αγορά για αυτό. Πρέπει πραγματικά να σιγουρευτεί ότι παίρνει την ανατροφοδότηση της αγοράς σε όλες τις νέες του επενδύσεις, τα νέα προϊόντα, την καινοτομία ή τις νέες περιοχές που επιχειρεί. Στις νέες επενδύσεις οι συνέπειες είναι υψηλότερες, τα κόστη μεγαλύτερα και το ίδιο πρέπει να γίνεται με την προσοχή και την προετοιμασία τους.

3. Ξεχωριστά ταμεία!

Μια συνηθισμένη παγίδα για τους επιχειρηματίες είναι οι πληρωμές για τα προσωπικά στοιχεία, όπως τα αυτοκίνητα, δεύτερες κατοικίες ή κοινωνικές εξόδους με τα μετρητά που προορίζεται για επαγγελματικά έξοδα. Είναι μια εύκολη παγίδα, ειδικά όταν η επιχείρηση κυριαρχεί στη ζωή του επιχειρηματία. Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη να διαφοροποιηθούν τα προσωπικά και τα επιχειρηματικά έξοδα - για φορολογικούς και λογιστικούς σκοπούς. Πολλοί επιχειρηματίες νομίζουν ότι η επιχείρηση πρόκειται να γίνει μια αγελάδα μετρητών για προσωπικούς λόγους. Αλλά, για να είναι επιτυχής, μια επιχείρηση πρέπει να επανεπενδύονται τα χρήματα που κερδίζει.

4. Επιμονή στους αρχικούς στόχους

Ο επιχειρηματίας μπορεί να έχει μερικές καλές ιδέες για την αύξηση των εσόδων, αλλά εάν οι ιδέες είναι πολύ μακριά από την αρχική αποστολή ή το αρχικό σχέδιο της επιχείρησης ή εάν το προσωπικό ή τα κεφάλαια δεν είναι διαθέσιμα, η εφαρμογή τους μπορεί να είναι δύσκολη. Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρώνονται στο στόχο τους και να έχουν προτεραιότητες. Εάν δεν το κάνουν, είναι εύκολο να διασπάσουν τις δυνάμεις τους ή και να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από όσο πρέπει.

5. Γνώση και lifestyle

Πείτε αντίο στο ωράριο εργασίας! Πείτε αντίο στις διακοπές τεσσάρων εβδομάδων και σε άλλα προνόμια. Αυτή είναι η ζωή του ιδιοκτήτη της επιχείρησης. Πολλοί άνθρωποι που θέλουν να γίνουν επιχειρηματίες βασίζονται στις επιθυμίες τους και όχι στην πραγματικότητα. Τους αρέσει η φήμη. Τους αρέσει η δυνατότητα να κερδίσουν πολλά χρήματα. Το πρόβλημα είναι, ότι δεν έχουν μεγάλη εμπειρία και γνώση. Ένα καλό παράδειγμα προετοιμασίας έρχεται από τη McDonald 's: Οι δικαιοδόχοι (franchizees)είναι υποχρεωμένοι να περάσουν από ένα διετές πρόγραμμα κατάρτισης πριν από το άνοιγμα μιας επιχείρησης.

Δυστυχώς, πολλοί επίδοξοι επιχειρηματίες αποτυγχάνουν να συνειδητοποιήσουν το χρόνο και τη δέσμευση που χρειάζεται και πώς θα αλλάξει η ζωή τους. Επίσης, η έλλειψη γνώσεων και εξοικείωσης με συγκεκριμένους επιχειρηματικούς κλάδους είναι ένας άλλος κύριος λόγος για την επιχειρηματική αποτυχία. Τέλος, πολλοί ιδιοκτήτες των αποτυχημένων επιχειρήσεων δεν είναι σε θέση να προσαρμοστούν στις αλλαγές της τελευταίας στιγμής. Και αποτυγχάνουν.

 

Σύζυγοι και συνέταιροι

E-mail

Η Κ.Κ είχε την τέλεια δουλειά, μέχρι που άκουσε τον άντρα της. Για δέκα πέντε χρόνια, εργάστηκε ως γραμματέας σε μία ιδιωτική εταιρία και μια μέρα, ο σύζυγός της εξέφρασε την επιθυμία να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση διαδικτυακών πωλήσεων. " Εάν αυτό είναι που θέλεις να κάνεις , τότε και εγώ είμαι εδώ ", του απάντησε και έγιναν συνέταιροι. Εγκατέλειψε την εργασία της και άρχισαν να δουλεύουν 60 ώρες την εβδομάδα. Ωστόσο, σε 6 μήνες , τόσο η εταιρεία όσο και ο γάμος άρχισε να παίρνουν την κάτω βόλτα. "Είχαμε την επιχείρηση το γάμο και τη ζωή μας σε αυτή την εταιρία. Ο σύζυγος μου αποδείχθηκε ένα τέρας ελέγχου που ποτέ δεν άκουγε και πάντα ήθελε να επιβάλλει. Αλλά ακόμα και αν έκανα ότι μου έλεγε ποτέ δεν ήταν ευχαριστημένος. Πάντα και για όλα μου έκανε κριτική», έλεγε η Κ.Κ Τελικά, η επιχείρηση απέτυχε έτους και το ζευγάρι πήρε διαζύγιο.

Η ιστορία αυτή είναι μία κλασσική περίπτωση για το τι μπορεί να πάει στραβά, όταν προσπαθεί κάποιος να ξεκινήσει μια επιχείρηση με το/η σύζυγό . Είναι αρκετά δύσκολο να θωρακίσει μια σχέση από το οικονομικό στρες αλλά και από μία καθημερινότητα στην οποία οι ρόλοι συντρόφου και συνεταίρου ταυτίζονται. "Σχεδόν όλες οι ανθρώπινες σχέσεις είναι δύσκολες, αλλά όταν τις προσθέτετε και το άγχος μιας εταιρικής σχέσης, υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για διαφωνίες.» , λένε οι ειδικοί "Πλέον, δεν υπάρχει δρόμος διαφυγής, όταν και οι δύο μαζί εργάζονται, ζουν και μεγαλώνουν τα παιδιά "

Αυτή είναι όμως η μία όψη. Ο Π.Ρ και η Μ.Λ στο έκτο μήνα του γάμου τους αποφάσισαν να ασχοληθούν με τα βιολογικά προϊόντα. Ο ένας ανέλαβε την προβολή και ο άλλος την παραγωγή. Σήμερα , έχουν δύο καταστήματα και πάνε για το τρίτο. Το μυστικό; «Συνεργαστήκαμε λες και κάναμε δύο ξεχωριστές δουλειές» , λέει η Μ.Λ.

Το τελευταίο καιρό και ενώ η ανεργία φουντώνει όλο και περισσότερα ζευγάρια αποφασίζουν να συνεργαστούν στο να κτίσουν μία νέα επιχείρηση. Το πιο συνηθισμένο μοντέλο είναι να ξεκινά με τον/η σύζυγό με την πλέον ανασφαλή εργασία και να αφήνουν το χρόνο να οδηγήσει τα πράγματα . Για εκείνους που σκέφτονται να ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι, οι ειδικοί συνιστούν, να ξεκινήσουν με ειλικρίνεια την αξιολόγηση σχέσης σας για να βεβαιωθούν ότι έχουν "ανοιχτή επικοινωνία" και όχι "πάλη για την εξουσία." Αυτοί οι δύο βασικοί παράγοντες είναι αναμφισβήτητα αυτό που θα οδηγήσει στην αποτυχία ή στην επιτυχία. "Στην αρχή, όταν ήμασταν μια μικρότερη εταιρεία, και οι δύο κάναμε την ίδια δουλειά και μερικές φορές διαφωνούσαμε με τον τρόπο της δουλειάς τους άλλου», λέει ο Χ.Π που διατηρεί εμπορικό κατάστημα σε κάποια συνοικία της Θεσσαλονίκης . "Τότε καθίσαμε, αναλύσαμε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες μας, και κατανείμαμε τις δουλειές . Μετά από αυτό όλα πήγαν πολύ ομαλότερα. " .

 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

E-mail

Από τις πολλές επιλογές στο ράφι, οι πελάτες είναι πιθανό να κρίνουν κυρίως από την τιμή. Μην σκεφτείτε ότι η μείωση των τιμών είναι η καλύτερη διαδρομή για να αυξήστε τις πωλήσεις σας καθώς μπορεί να βρεθείτε σε ένα φαύλο κύκλο με τους ανταγωνιστές σας.. Μην παρασυρθείτε σε έναν πόλεμο τιμών. Αντ 'αυτού, μπορείτε να αλλάξετε την προβολή των προϊόντων σας με βάση τις τιμές.. Πείστε τους ότι το προϊόν σας δεν είναι απλώς ένα αγαθό που μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί από το επόμενο. Για αυτό διαβάστε το επόμενο ρεπορταζ

1. Καθορισμός τιμής με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα

Μία εταιρεία ελαστικών είχε δυσκολία να πείσει τους πελάτες της ότι τα ελαστικά της άξιζαν την υψηλή τιμή. Έτσι άρχισαν να βασίζουν τη τιμολόγηση στα χιλιόμετρα «ζωής» και στα οφέλη από το μεγαλύτερο χρόνο επιβίωσης δηλαδή στην μικρότερη δαπάνη. Υπολόγισαν λοιπόν την δαπάνη αλλαγής ελαστικών σε μία πενταετία σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

2. Ανεβάστε επιλεκτικά την Τιμή

Σε συνειδητή αγορά, οι καταναλωτές αγοράζουν συνήθως το προϊόν με τη χαμηλότερη τιμή, εάν θεωρούν ότι τα προϊόντα είναι της ίδιας αξίας. Ανεβάστε την τιμή για τα «ξεχωριστά» προϊόντα. Για παράδειγμα, Μία εταιρία προσωπικής φροντιδας ανέβασε τις τιμές 50% σε ένα συγκεκριμένο προϊόν της . Οι πελάτες σοκαρίστηκαν από τις ασυνήθιστα υψηλές τιμές, αλλά  και αναρωτιόταν τι ήταν αυτό που έκανε το προϊόν τόσο ξεχωριστό. Ανακάλυψαν ότι κατασκευάζεται μόνο με φυσικά συστατικά .Και για πολλούς πελάτες, αυτό έχει σημασία.

3.Τιμολόγηση κατάτμησης

Επιτρέπει στους πελάτες να επιλέγουν μόνο τις υπηρεσίες που καλύπτουν τις ατομικές τους ανάγκες. Ο διαχωρισμός των τιμών στις επιμέρους παροχές μίας υπηρεσίας μεγαλώνει τον αριθμό των υποψήφιων πελατών.

4. «Προσωπική» τιμή

Ένα παράδειγμα αυτής της στρατηγικής στο χώρο εργασίας ήταν η απόφαση της Apple να πωλεί κάθε κομμάτι που διατίθενται στο iTunes με ενιαίο συντελεστή των 99 σεντ ανά τραγούδι. Διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές ήταν , πιο ευαίσθητοι για την επιλογή με βάση τα δικά μουσικά γούστα, και πιο πρόθυμοι να αγοράσουν περισσότερα κομμάτια.

 

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Έξυπνες Business

Βρείτε μας στα Κοινωνικά Δίκτυα

Facebook Page: 173333942708909 Twitter: investnewsgr

Εγγραφή στο Newsletter

Ψηφοφορία

Είναι η κατάλληλη ώρα για να επενδύσετε σε μετοχές;
 

Οικονομία


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Οικιακά Oικονομικά


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Διεθνείς Αγορές

Any data to show

Μικρές Επιχειρήσεις


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Έξυπνες Συμφωνίες


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109